2018. április 12-én díjátadó gála keretében vették át az Országos Fordító és Fordításhitelesítő Iroda Zrt. képviselői a „Kiváló üzleti márka” díjat.
A MagyarBrands-program olyan magyar vonatkozású, kiváló márkákat díjaz immáron nyolc éve, amelyek a magyar szellemi munka méltó képviselői hazánkban és határainkon kívül is. Az elmúlt évek bizonyították, hogy a díj nem csak rangos elismerést, hanem aktív segítséget jelent a fogyasztók számára is. A MagyarBrands elismerésben részesülő márkák a díjat a fogyasztók és a szakértők egyöntetű értékítélete alapján kapják meg.
Az OFFI Zrt. mint kiváló üzleti márka többek között a következő cégekkel szerepel egy kategóriában: Piac&Profit, Hungexpo, Trade Magazin, EBH Invest, Eleven, Fürge Diák, Hungarikum Alkusz, Mentavill, Pauker, Terrán, Újház és Zöld-ker.
A fenti listát olvasva méltán lehetünk büszkék arra, hogy ismét elnyertük a MagyarBrands díjat. Újabb megerősítést kaptunk, hogy az OFFI hagyományokra épülő korszerű szolgáltatásai, a magyar nyelv ápolása érdekében végzett terminológiai munkái, megbízható jelenléte a hazai nyelvi szolgáltatások piacán, a fogyasztói hűséget is erősítő modern fejlesztései mind-mind minőség- és márkaerősítő hatásúak. A Szakmai Bizottság a következő szempontok alapján ítélte oda a MagyarBrands díjat az állami fordítószolgálatnak:
Márkaépítés: Milyen a márka hazai márkaépítési gyakorlata?
Tradíció: Hány éve van jelen a márka a magyar piacon?
Megbízhatóság: A márkát tulajdonló vállalat elmúlt 3 évi gazdasági teljesítményének értékelése, a vállalat mérete, pénzügyi eredményessége, tőkeerőssége és a pénzügyi mutatók alapján
Identitás: Mennyire érezzük magyarnak, mennyire kötődik az életünkhöz, az országhoz, értékeinkhez az adott márka?
Reputáció: Milyen a márka hírneve a fogyasztók és a szakemberek körében?
A rangos díj elnyerésében mindannyiuk munkája benne van, köszönet érte!